Saturday, May 8, 2010

Mara interview


There will be no pictures in this post. I'm going talk talk and talk, only,. Eh, you can't exactly hear me -_______-
Sorry lah, wrong term lah I use just now. I'm going to write write and write, only.
Mesti everybody macam malas nak baca kan? Tengok tulisan jeee banyak banyak. HAHA :D
Nevermind lah, I just want to membebel to my own blog :)

So, tadi I had a MARA interview
How was it?
I'm not going to consider that as a good one lah because, 
I SUCK! 
So, it's a booooooo (N)

I had to wake up early in the morning lah kan. That became one of the problems I had. My eyes were glued! Know why? Sebab dah tak biasa bangun pagi. Stock bangun pukul 11 je -____-
So, macam ngantuk lah kan. Dalam kereta bukannya think about what will the interviewers ask ke apa,
sambung mimpi malam semalam punya mimpi dalam kereta. Lagi sikit je nak terkeluar air liur basi.

So bila sampai je, macam terkejut gila! I thought sikit je orang sbb I thought ini untuk orang yang tak beberapa nak layak je like me. But then I tgk, mak aih. Ramai betul! and majority lelaki. Perempuan keciput jeee. So I had butterflies in my stomach! (sounds pretty lah 'butterflies in my stomach' HAHA)
Okay I know, mesti korg macam pelik je kenapa aku dapat interview tu. Everybody will wonder why and tadi masa dekat rumah Qilah memang semua tanya pun macam mana aku boleh dapat. Yelah, tengok lah result aku. Tak beberapa nak layak kan. Tak straight A's mcm korg :(

Aku taktau la macam mana aku boleh dpt, tp aku dpt lah. So aku pergi je lah kan walaupun aku macam tak berharap sgt on that. Just want to try my luck. Aku tau pun aku punya chances nak dapat very very low sbb orang yg beratur depan and belakang aku semua straight A's -___________- Ada yang from Asis lah, SMKA lah. So, masa beratur nak daftar je aku dah down.

So, masa dalam ruangan menungu, aku yang talk excessively ni pun make friends lah dengan dua orang guys ni. Ntah sape sape ntah. Aku main cakap je. Sbb dorang beratur at the back of me pun and kat depan aku. Sbb weh, macam tak ada perempuan kat situ. Lelaki je -_________- 

So, cakap cakap cakap. Aku macam cuak gila nak mati yang sampai naik RED TANK punya :O
Dorang buat research gila gempak ahh, pasal Japan and pasal Engineering yada yada yada. Aku dah la macam baca tips je the night before. Pastu aku wikipedia Electrical Engineering. -_________- Memang on that second, aku memang tau lah yang I'm DOOMED. So I was like redha gila and know what?! Dorang siap bawak buku reference PHYSICS wehh! Yes, the thick one. Kau jangan main main. Semua study physics dalam bilik menuggu eh. Sebab interviewers akan tanya questions about physics and math and I totally forgot it all! Berapa bulan weh since I left school? They expect me to still remember all of the formulas? Memang tak ah kan. Like I said, aku redha gila. LEK

And then my name was called. Aku masuk masuk je, aku tayang bracess. Biar nak kasi dorang nampak bling bling sikit. Aku rasa macam senyuman lebih menawan lah kan? Like over ceria? HAHA :D
 Then dorg tanya questions bla bla bla. Weh, aku penat lah type. Malam nanti lah aku sambung. Later!

No comments:

Post a Comment